A Zeekler egy 1997 óta működő cég, mely egy aukciós oldalt üzemeltet, ez a
Egy aukciós oldal sikere azon múlik, hogy az oldalon minél több felhasználó legyen és minél többen licitáljanak egy-egy termékre. Sok licitálónál egy aukciós oldal nagyon nyereségesen tud működni. Laikus
szemlélőként kérdéses lehet, hogy hogyan termelődik a profit, ha a
licit nyertese a terméket jóval az értéke alatt nyeri meg. Azt tudni
kell, hogy licitálni bidekkel lehet, melyeket a licitáló előre
megvásárol. A Zeeklernél 1 bid=0,65$. A licit addig tart, míg bizonyos
időn belül nem érkezik újabb licit a termékre, akkor az utolsó licitálóé
a termék, melynek leütési árát és a szállítási költséget fizetnie kell.
Példa: Vegyünk
egy 100 $-os terméket, melynek kikiáltási ára 0,01$. Minden egyes
licitnél a termék ára 0,01$-ral emelkedik. Ha mondjuk a termékre 1562
licit érkezett, akkor a leütési ár 15,63$, amennyiért az utolsó licitáló
elviszi a terméket és fizet a Zeeklernek 15,63$ + szállítási költséget.
Az üzlet ebben ott van, hogy közben a licitálók 1562 db bidet
használtak fel, melynek értéke 1562*0,65$=1015.3$
Tehát a 100$-os terméken a Zeekler 15,63+1015,3-100= 930,93$-t nyert.
Érthető hát, hogy az aukciós oldal nagyban érdekelt abban, hogy minél több felhasználó licitáljon. A Zeekler ezen felhasználók szerzésére hozta létre a Zeekrewards aukciós programot. Ennek
fő célja, hogy a Zeekreward tagok ügyfeleket hozzanak a Zeekler
oldalra, cserébe a napi profit 50%-os nyereség-visszaosztásából
részesülhetnek.
Tehát a
Zeekrewards nem befektetés, nem HYIP, nem pénz-újraelosztó oldal, hanem
fő célja a Zeekler felhasználók számának növelése, ezzel együtt a
nyereségesség növelése, melynek egy részét a partnerprogramban
résztvevők közt visszaosztja.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése